•   Tivoliweg 49 A 4561 HK Hulst
  •   Maandag - Vrijdag: 08.00 - 17.00u
  •   0114 - 314075

Kwaliteit

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom geven wij aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u als patiënt.  Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij van belang. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsverenigingen en wetenschappelijke verenigen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:

  • Volgen na bij- en nascholing
  • Lezen vakliteratuur
  • Bijwonen intercollegiaal overleg
  • Bijwonen studiegroepen
  • Kennistoetsen
  • Interne scholing
  • Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
  • Implementatie van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
  • Bijwonen themaprojecten
  • Bezoeken klinische avonden

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Heeft u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.