•   Tivoliweg 49 A 4561 HK Hulst
  •   Maandag - Vrijdag: 08.00 - 17.00u
  •   0114 - 314075 (tot 16:45u)

Uw rekening via Infomedics

Uw tandartsrekening bestaat uit verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat kan verschillen per tandarts(en)praktijk.

U ONTVANGT DE NOTA VAN INFOMEDICS!

Waarom ontvang ik een nota van Infomedics?

Graag houden we ons uitsluitend bezig met mondzorg op maat. Wij geven liever voldoende aandacht aan de patiënt dan dat wij tijd besteden aan de financiële administratie. Daarom hebben wij de verwerking van de nota’s overgedragen aan infomedics.

Wat betekent dit voor u?

U ontvangt een nota van Infomedics en ziet in één opslag hoe de nota is opgebouwd. Indien uw zorgverzekering een gedeelte vergoedt, dan wordt dit duidelijk op de nota weergeven. Het hangt van de polisvoorwaarden af van uw zorgverzekering hoeveel u vergoed krijgt. Het bedrag dat overblijft dient u te betalen aan Infomedics. Indien er geen vergoeding op uw nota vermeldt staat, dan betaald u het gehele bedrag aan Infomedics. Daarna kunt u zelf controleren of u de nota kunt indienen bij de zorgverzekeraar. Heeft u vragen over de hoogte van de vergoeding of recht op vergoeding? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.

Betalingen van uw nota

Nota’s van Infomedics kunt u op verschillende manieren betalen, zoals via IDEAL of via een (digitale) bankoverschrijving. U kunt alle betaalmogelijkheden bekijken op infomedics/rekeningchecker. Infomedics hanteert een standaard betaaltermijn van 30 dagen. Indien u meer tijd nodig heeft om de nota te voldoen dan kunt u kijken op infomedics/rekeningchecker of bellen/mailen naar het servicedesk van Infomedics.

Alles online snel en gemakkelijk regelen

Op infomedics kunt u veel zaken rondom de nota zelf regelen. U kunt onder andere de nota inzien, de status van de nota controleren en een adreswijziging doorgeven. Nota van Infomedics geeft u overzicht van uw nota’s en gemak bij uw betalingen.

Verwacht u een rekening digitaal, maar u heeft deze nog niet ontvangen?

Indien u een digitale nota verwacht, maar deze niet ontvangt in uw e-mail, dan kunnen er een aantal redenen voor zijn:

  • De digitale nota kan in uw spambox terecht komen
    Zorg ervoor dat uw digitale nota altijd in uw 'postvak in' terecht komt.
  • Uw e-mailbox kan vol zitten
    In de instellingen van uw e-mail kunt u nagaan of de limiet van uw e-mail is bereikt. U kunt dit gemakkelijk controleren om uzelf een e-mail te sturen.
  • Mogelijk is een onjuist e-mailadres bij ons bekend
    Om na te gaan of het juiste e-maiadres bekend is, kunt u ons hierover telefonisch contacteren

Ik ontvang liever een papieren rekening, kan dat?

Ontvangt u liever een papieren rekening? Dat kan! U kunt ons hierover telefonisch contacteren of mailen. Wij zullen dit aanpassen in het systeem, en zo ontvangt u na uw eerstvolgende bezoek aan onze praktijk de rekening weer op papier.

Heeft u vragen over uw ontvangen nota?

U kunt met vragen terecht op de website. Daarnaast kunt u contact opnemen met het servicedesk van Infomedics.

infomedics.nl/contact
 036 - 20 31 900 (voor dit informatienummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten)
Het servicedesk van Infomedics is bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. 

U kunt er ook voor kiezen om online een contactformulier in te vullen. Zij komen zo snel mogelijk bij u terug om uw vraag goed te beantwoorden.

Privacy

Voor een correcte administratie en facturatie delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomecis gaat hier, net als wij, uiterst zorgvuldig mee om. Infomedics is ISO 9001, ISO/IEC 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. Meer informatie over het privacy beleid van Famed kunt u vinden op infomedics/privacy.